Je bent een Yesplan-gebruiker en…§

Je hebt een vraag of probleem§

Stuur een e-mail naar support@yesplan.be of klik op “Help” > “Helpdesk” in het navigatiemenu van Yesplan.

Tip

De Yesplan support is bemand door een accountmanager op werkdagen van 9u tot 18u. Hij/zij staat bovendien in direct contact met onze ontwikkelaars. Aarzel dus zeker niet om hulp te vragen via deze weg.

Je hebt een dringend probleem§

Bel het noodnummer +32 470 92 24 11.

Opmerking

Gebruik dit nummer enkel voor urgenties die de goede werking van je organisatie hinderen, bijv. je kan je installatie niet bereiken, Yesplan bevriest of crasht enz.

Je wilt bijleren§

Leuk! Dat kan op ons online learning platform.

  • Ideaal om je kennis op te frissen of om nieuwe medewerkers op te leiden.
  • Korte opleidingen die je tussendoor kan volgen, van de basis tot meer complexe onderwerpen.
  • Kies zelf de opleiding die je wilt volgen en navigeer makkelijk door de inhoud.
  • Online in de browser, zonder aanmelden.

Je wilt een rapport aanvragen§

Volg de stappen beschreven op de pagina rapporten aanvragen. Deze stappen gelden ook als je een wijziging wenst aan te vragen.

Je hebt een online sessie gepland met een Accountmanager§

Volg de stappen in de pagina over online meetings. Op die manier ben je helemaal voorbereid en verlies je geen tijd met het opzetten van een verbinding.

Je bouwt een integratie met Yesplan en…§

Je zoekt informatie over de API§

Neem dan eerst en vooral een kijkje in de documentatie voor de HTTP API.

Je zoekt informatie over de ticketing API§

Die is te vinden in de documentatie voor de Generic Ticketing API.

Je hebt een technische vraag§

Stuur dan een e-mail naar techsupport@yesplan.be. Je bericht zal beantwoord worden door één van onze ontwikkelaars.

Je bent nog geen Yesplan-gebruiker en…§

Je zoekt meer informatie over ons bedrijf§

Die vind je op onze Yesplan website.

Je wilt een demo§

Dat kan via dit formulier.