Overzicht

Yesplan configureren doe je bij de systeeminstellingen. Dit onderdeel van Yesplan is enkel beschikbaar voor beheerders en kan geopend worden door te klikken op het menu-item “Systeeminstellingen” van het navigatiemenu-item van de gebruiker.

De systeeminstellingen zijn onderverdeeld in categorieën. Deze komen overeen met de tabbladen die je ziet in het venster van de systeeminstellingen.

  • Gebruikers: configuratie van de gebruikers, gebruikersgroepen en rechten in Yesplan.
  • Evenementen: configuratie van de eigenschappen van evenementen en hun infovenster.
  • Teams: instellingen gerelateerd aan de Teamplanner zoals de teams, werktijden en contracten.
  • Resources: configuratie van resources, prijzen, locaties en hun infovenster.
  • Contacten: configuratie van contacten en hun infovenster.
  • Zoeken: instellen van de voorgedefinieerde zoekopdrachten.
  • Importeren: het importeren of bijwerken van contacten, het importeren van resources en het importeren van evenementen.
  • Bestanden: het beheren van de bestanden die opgeslagen zijn in Yesplan.
  • Integraties: configuratie van toegang tot de web API en configuratie van integraties met andere software.
  • Systeemvoorkeuren: voorkeuren die gelden voor alle gebruikers van Yesplan.
  • Audit: statistieken omtrent het gebruik van Yesplan.