Ga naar inhoud

Audit

Yesplan verzamelt een aantal statistieken omtrent het gebruik ervan. Je kan die raadplegen in “Systeeminstellingen” > “Audit”.

Audit updates§

Het onderdeel “Updates” laat je toe om per jaar een CSV-bestand te downloaden met daarin alle updates aan Yesplan elementen voor dat jaar. Voor het huidige jaar staan de datum en het uur vermeld waarop het bestand aangemaakt is. Dit logbestand bevat de volgende kolommen:

  • Date: De datum en het tijdstip waarop de update plaatsvond.
  • ID: De Yesplan ID van het element waarop de update uitgevoerd is.
  • Description: Een beschrijving van de update.

Dit logbestand is een lijst van al de updates zoals je die ook terugvindt in het navigatiemenu onder “Updates” en in de historiek van de afzonderlijke elementen.

Audit gebruikers§

Het onderdeel “Gebruikers” toont een lijst van de gebruikers van Yesplan. Voor elke gebruiker zie je de volgende informatie:

  • Laatst aangemeld: De datum en het tijdstip waarop de gebruiker zich voor het laatst aangemeld heeft in Yesplan. Klik op “Toon meer” om de historiek van de laatste zes maanden te zien voor specifieke gebruikers.
  • Gebruik van de Teamplanner: Het aantal keer dat de gebruiker de Teamplanner geopend heeft.
  • Zoekopdrachten via zoekvenster beschikbaarheid: Het aantal zoekopdrachten die uitgevoerd zijn via het zoekvenster beschikbaarheid in de evenementenkalender.
  • Boekingen via zoekvenster beschikbaarheid: Het aantal keer dat er evenementen geboekt zijn via het zoekvenster beschikbaarheid in de evenementenkalender.

Audit rapporten§

Het onderdeel “Rapporten” toont de lijst van de rapportsjablonen, met daarbij het aantal keer dat hiervan rapporten gegenereerd zijn.