Overzicht

Yesplan configureren doe je bij de systeeminstellingen. Dit onderdeel van Yesplan is enkel beschikbaar voor beheerders. Je kan het openen door te klikken op “Systeeminstellingen” in het navigatiemenu-item van de gebruiker.

De systeeminstellingen zijn onderverdeeld in categorieën. Deze komen overeen met de tabbladen die je ziet in het venster van de systeeminstellingen:

  • Gebruikers: Configuratie van de gebruikers, gebruikersgroepen en rechten in Yesplan.
  • Evenementen: Configuratie van de eigenschappen van evenementen en hun infovenster.
  • Teams: Instellingen gerelateerd aan teams en aan de Teamplanner, zoals roosters, werktijden en contracten.
  • Resources: Configuratie van resources, prijzen, locaties en hun infovenster.
  • Contacten: Configuratie van contacten en hun infovenster.
  • Zoeken: Instellen van de voorgedefinieerde zoekopdrachten.
  • Importeren: Het importeren of bijwerken van contacten, het importeren van resources en het importeren van evenementen.
  • Bestanden: Het beheren van de bestanden die opgeslagen zijn in Yesplan.
  • Integraties: Configuratie van toegang tot de web API en configuratie van integraties met andere software.
  • Systeemvoorkeuren: Voorkeuren die gelden voor alle gebruikers van Yesplan.
  • Audit: Statistieken omtrent het gebruik van Yesplan.