Overzicht
Yesplan configureren doe je bij de systeeminstellingen. Dit onderdeel van Yesplan is enkel beschikbaar voor beheerders. Je kan het openen door te klikken op “Systeeminstellingen” in het navigatiemenu-item van de gebruiker.
De systeeminstellingen zijn onderverdeeld in categorieën. Deze komen overeen met de tabbladen die je ziet in het venster van de systeeminstellingen:
- Gebruikers: Configuratie van de gebruikers, gebruikersgroepen en rechten in Yesplan.
- Evenementen: Configuratie van de eigenschappen van evenementen en hun infovenster.
- Teams: Instellingen gerelateerd aan teams en aan de Teamplanner, zoals roosters, werktijden en contracten.
- Resources: Configuratie van resources, prijzen, locaties en hun infovenster.
- Contacten: Configuratie van contacten en hun infovenster.
- Zoeken: Instellen van de voorgedefinieerde zoekopdrachten.
- Importeren: Het importeren of bijwerken van contacten, het importeren van resources en het importeren van evenementen.
- Bestanden: Het beheren van de bestanden die opgeslagen zijn in Yesplan.
- Integraties: Configuratie van toegang tot de web API en configuratie van integraties met andere software.
- Systeemvoorkeuren: Voorkeuren die gelden voor alle gebruikers van Yesplan.
- Audit: Statistieken omtrent het gebruik van Yesplan.