Yesplan 32, dec 2024
De update vindt plaats gedurende een periode van enkele weken:
- Je krijgt een week voor de update een melding in Yesplan met de datum en het uur.
- Je krijgt na de update opnieuw een melding in Yesplan om te bevestigen dat alles goed verlopen is.
Timesheets§
Met timesheets kunnen medewerkers hun gewerkte uren registreren via de Yesplan App. Optioneel kan je ervoor kiezen om deze uren te laten goedkeuren door roosterplanners.
Je bepaalt per team of timesheets worden gebruikt en of je voor dat team goedkeuring wil gebruiken.
Opmerking
Timesheets maakt deel uit van de optionele uitbreiding van Teamplanner, Teamplanner+.
Indien je interesse hebt in de module Teamplanner+, neem dan contact op met support@yesplan.be.
Algemeen§
- De status en het profiel van het evenement werden toegevoegd aan het
DESCRIPTION
element van de iCalendar feed.
Bugfixes§
- In Teamplanner, when changing the status of the actual time for a shift from “Sick Leave” or “Cancelled” to “Actual Time”, the actual time of the containing break was deleted.
- In “System Settings” > “Teamplanner” > “Team Membership”, the list of human resources in the table is now sorted alphabetically.
- In the Teamplanner booking popover, entering an actual time after or equal to midnight could sometimes be interpreted on the same date as the planned time while it should be interpreted on the next date. Now, the actual time will never differ from the start time by more than 12 hours.
- In the finder that lists booked resources, the permission to delete an actual time was not taken into account.